تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

ضمن سلام و عرض ادب به دوستان عزیز گروه آماری آیهان پژوهان ارائه دهنده خدمات آماری ، lisrel , spss ، فصل 3-4-5 پایان نامه و... چنانچه به تحلیلگر آماری نیاز دارید به خاطر داشته باشید که گروه آماری آیهان پژوهان ارائه دهنده تحلیل های بی نقص آماری برای دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکتری با lisrel و spss می باشد. خدمات ما به خاطر قیمت مناسب آن با صرفه است ، در عین حال کیفیت کار در حد بالا می باشد. چنانچه ما تحلیل آماری پایان نامه شما را انجام دهیم تا زمان دفاع از پایان نامه هر سوال و درخواستی که در رابطه با تحلیل آماری داشته باشید به صورت رایگان در خدمت شما خواهیم بود. به عبارت بهتر تا آخرین لحظه با شما خواهیم بود.در هر جای ایران که باشید مشاوره و تحلیل آماری پروژه ها ، پایان نامه ها و تحقیقات علمی خویش و تجزیه و تحلیل پرسشنامه ها را از ما بخواهید. ایمیل بزنید و در صورت امکان توضیحی مختصر در مورد پایان نامه ، فرضیات یا سوالات تحقیق و داده ها را ارسال (Attach) نمایید تا پاسخ شما در اسرع وقت ارسال شود. تحلیل انجام شده در قالب فایل ورد (Word) به همراه نمودارهای آماری ، جداول و آزمون فرضیات  و همچنین طراحی مدل برای لیزرل به آدرس ایمیل شما ارسال خواهد شد.تماس:شماره تماس 09145387660(زمانی) ایمیل : mhzzp1367@gmail.com


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

برچسب های مهم

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 3
  • بازدید دیروز : 2
  • بازدید کل : 17647

ابزار سنجش خانواده


« ابزار سنجش خانواده » یک پرسشنامۀ 60 سوالی است که برای سنجیدن عملکرد خانواده بنا بر الگوی مک مستر[1] تدوین شده است.این الگو خصوصیات ساختاری ، شغلی و تعاونی خانواده را معین می سازد و شش بعد از عملکرد خانواده را مشخص می کند.این ابعاد از این قرار است: حل مشکل ، ارتباط ، نقشها ، همراهی[2] عاطفی ، آمیزش[3] عاطفی و کنترل رفتار . لذا « ابزار سنجش خانواده » متناسب با این شش بعد ، از شش خرده مقیاس برای سنجیدن آنها ، بعلاوه یک خرده مقیاس هفتم مربوط به عملکرد کلی خانواده تشکیل شده است یک مقیاس درجه بندی بالینی هم وجود دارد که مشاوران و متخصصان بالینی از آن برای سنجیدن عملکرد خانواده استفاده می کنند[4].

 

[1] .Mac Master Model

[2] .Responsivenss

[3] .Involvement

7. (با توجه به نتایج«تحلیل پرسشها»ی این آزمون در پژوهشهای میر عنایت و رضائی، سوالهای ضعیف اصلاح شد و پرسشنامۀ پیوست فرم نهایی آن است.)


مبلغ قابل پرداخت 14,300 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 751


تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد